Чим важливий Лінкбілдінг для eCommerce

Внутрішня оптимізація – важливий аспект при просуванні сайту. Однією з вдалих складових розкручування сайту eCommerce (англомовний проект) вважається лінкбілдинг.
Лінкбілдинг дозволяє наростити масу посилань, покращити ранжування сайту, що дасть можливість ресурсу потрапити в ТОП системи пошуку.
Важливість лінкбілдингу для англомовних веб-проектів
Процедура ранжирування системи пошуку Google відбувається так: більше сайтів в інтернеті посилається на певний веб-ресурс, більше йому довіряють користувачі. Отже, система Google його визначає, як авторитетний ресурс. Ось чому важливо, щоб сайт потрапив до ТОП видачі системи пошуку за релевантними запитами.
Як правильно вибирати ресурси для збільшення маси посилань
Багато фахівців “беруть кількістю”, купуючи великий обсяг посилань на різних зовнішніх проектах. Тим самим вони нарощують швидко і недорого масу посилань. Подібний підхід спочатку давав чудові результати. Проте, на даний момент, процедура ранжирування стала більш вдосконаленою. Число посилань – не основний показник. Фахівці більше уваги приділяють якості.
Якщо ви запланували працювати в галузі eCommerce і детальніше вивчити лінкбілдинг, радимо користуватися наступними підказками фахівців нашої веб-студії MSN:
- Вибирайте ресурси, які мають добрий авторитет. Наприклад, сайти, які розміщені у мережі досить давно, мають топові місця у системі видачі.
- Намагайтеся розміщувати посилання на різних доменах. Декілька посилань на різних доменах принесуть кращий результат, ніж така кількість на одному ресурсі.
- Слідкуйте за змістом сторінок. В ідеалі, щоб зміст відповідав контенту, до якого наводить посилання. Наприклад, якщо на сторінці, де розміщений рецепт салату, буде посилання на ресурс з одягом, це буде неправильно.
- Намагайтеся повністю прописувати анкорний текст. Не приховуйте за допомогою тексту посилання, яке не відповідає вмісту. Краще в такому випадку розмістити ключове словосполучення, що підходить оптимально за змістом.
В інтернеті є різні біржі, які торгують посиланнями. Там можна будь-якої миті придбати величезну кількість посилань від зовнішніх майданчиків. Питання лише наступного – чи актуально і розумно це робити. Гугл не схвалює такий підхід. Погані за якістю посилання це набагато гірше, якщо їх взагалі немає. Отже, купувати посилання не в кожному випадку вигідно, подумайте про це.
Як правильно використовувати лінкбілдинг у eCommerce
Для ефективної роботи лінкбілдингу підійдуть наші підказки:
- створення лише цінного, якісного контенту;
- регулярне розміщення відповідей на часті запитання користувачів;
- встановлення міцних партнерських відносин;
- пошук згадок, не використовуючи посилання;
- відмова від поганих, непрацюючих посилань;
- розміщення інтерв’ю, які пропонують експерти;
Крім того, розміщення власних статей на сторінках сторонніх блоків також дає відмінний результат.