Створення системи CRM

Сучасна робота менеджерів з підбору та управління персоналом має основну особливість – багатозадачність. Кожен день менеджери обробляють різні сервіси та показники, працюють з графіком, що регулярно змінюється, спілкуються з людьми, при цьому запам’ятовують кожен момент. Щоб робота менеджерів виявилася ефективнішою, потрібна швидка і чітка організація. За таких умов необхідно обов’язково впроваджувати CRM. Ця система вважається базою інформації, яка дозволяє збирати та структурувати всі робочі дані.
Для кого потрібна система CRM
На даний момент платформою CRM користуються багато людей:
- менеджери;
- власники бізнесу;
- директори, що займаються підбором персоналу;
- кадровики; рекрутери.
Цю систему використовують усі, хто займається пошуком працівників та облаштовує компанію.
Проблеми у сфері рекрутингу
Робота, яку виконує рекрутинг, є дуже складною. Справа в тому, що підібрати відповідного співробітника необхідно у визначені терміни. Саме для цієї мети менеджер щодня вручну моніторить різні сайти, переглядає велику кількість резюме, регулярно телефонує з претендентам, після чого проводить співбесіди і в результаті вибирає одного працівника, який підходить найбільше. Крім того, менеджер паралельно розміщує вакансії на різних сайтах, швидко реагує на дзвінки, намагається щоразу вчасно оновити опубліковані оголошення.
Щоб виконати цю рутинну роботу, менеджеру потрібно багато часу. Внаслідок цього його робота стає нескінченним повторенням одного алгоритму пошуку, вивчення, дзвону з кандидатами. Застосування системи CRM для HR дозволяє менеджеру позбавитися багатьох проблем і виконувати власну роботу швидко і якісно, без затримок.
Індивідуальна розробка CRM для HR
Основний етап при створенні CRM – збирання побажань клієнта до власної системи. Це дає можливість визначити, що хоче зрештою отримати замовник, який саме продукт. Враховуючи всі отримані вимоги, спеціалісти розробляють ТЗ. У технічному завданні зазначаються такі параметри:
- основні вимоги до системи;
- функції; структура інформації;
- модулі; зовнішній вигляд;
- цілі;
- основні завдання системи.
Спочатку фахівці описують дизайн, створюються різні варіанти, потім вони показуються клієнту. Щоб знизити вартість розробки системи, клієнт може відмовитись від індивідуального дизайну, вибравши вже готову модель.
Коли клієнт затверджує дизайн, роботу приступають програмісти. Їхнє основне завдання – автоматизація та створення системи управління. Цей етап вважається найтривалішим і найважчим.
Завершальний етап – запуск систем. Фахівці її адаптують, навчають персоналу. Після успішного запуску проект закривається, клієнт отримує гарантійну технічну підтримку.
Замовити створення CRM ви можете у нашій компанії MSN в Одесі. Будьте впевнені, ви отримаєте якісний продукт, який стане основним помічником пошуку співробітників.