виды сайтов

• Landing Page. Простіше кажучи, це цільова веб-сторінка, що продає. Її робота спрямована на залучення відвідувачів, переконання їх у покупці товару. Він мотивує до дії. Якісно зроблена сторінка здатна принести близько 45% конверсії.

• Корпоративний сайт. Його створюють компанії із метою залучення нових покупців. Він дає змогу зміцнити імідж організації. Є багаторівневим проектом, в якому допускаються найскладніші функції. Це зроблено лише зручності клієнтів компанії, спілкування корпоративного типу, грошово-товарного обліку. За допомогою корпоративного сайту можна не лише продавати, а й позиціонувати організацію лідером на ринку завдяки експертній подачі власних можливостей.

• Інтернет магазин. Призначений для продажу товару у значних обсягах. Це може бути тільки оптова та роздрібна торгівля. Такі сторінки відрізняються ненав’язливим дизайном, простою навігацією, структурою, що продає, чуйністю. Інтернет-магазин складається з низки категорій, кожна з яких передбачає докладний опис товару. Щоб підвищити рівень зручності клієнтів, сайт доповнюють кошиком, онлайн-помічником, калькулятором розрахунку, прив’язують до банківських систем.

• Каталог. Майже що інтернет-магазин. Головна відмінність полягає у відсутності можливості зробити покупку в режимі он-лайн. На сайті-каталозі представлені різні категорії товару, їхня характеристика. Існує форма зворотного зв’язку.

Усі робочі питання обговорюються із замовником під час укладання договору. Ціни фіксуються у договорі, який підписують сторони.